IDS expo _5163.jpg

XPO Interior Design & Styling in Lebuïnuskerk

Leestijd Minuten

Vierdejaars studenten Interior Design & Styling, ofwel de Jan des Bouvrie Academie exposeren hun afstudeerprojecten tot en met 5 juli in de Lebuïnuskerk in Deventer tijdens de XPO. De expositie van de ruimtelijke werken werd maandagavond geopend door Jan des Bouvrie.

De XPO bestaat uit een grote variatie aan projecten: monumentale kerken die worden omgetoverd tot culturele hotspot, torens en gevangenissen die weer in een nieuw leven worden geblazen, zeecontainers en 'gewone' woonhuizen. Tijdens de opening werd bekendgemaakt dat Judith Snoeijen, een van de afstudeerders, is genomineerd voor de jaarlijks BNI-prijs voor aankomend talent op het gebied van interieurontwerp.