Studenten verzamelen zich bij Saxion voor de HOI 2017
Studentenleven

HOI 2017 trekt 2761 deelnemers

Leestijd Minuten

Het is zo ver, de HOI 2017 is officieel van start! Vanuit alle windrichtingen komen studenten, bepakt en bezakt, naar hun nieuwe studiestad Enschede, Deventer of Apeldoorn. In totaal nemen 2761 studenten deel aan de HOI, en dat is ruim 500 meer dan vorig jaar, toen de teller op 2238 stond.

De meeste studenten starten hun studie in de grootste Saxionstad, Enschede. In Enschede verschenen vanochtend 1865 studenten voor een leuke start van hun studietijd. In Deventer waren dit er 754 en in Apeldoorn stonden 142 eerstejaars.

Doordat de eerstejaars begeleid worden door ouderejaars, actief als papa’s en mama’s, komt het totale deelnemersaantal boven de 3000 uit.