studenten high-fiven

Studenten beoordelen Vastgoed en Makelaardij met een 8,2

Leestijd Minuten

De resultaten van de Nationale Studenten Enquête (NSE) zijn bekend en deze heeft uitgewezen dat ruim 91% van de studenten (zeer ) tevreden zijn over de opleiding Vastgoed en Makelaardij bij Saxion. De opleiding scoort een 8,2 (t.o.v. een 7,9 vorig jaar).

Deze score geeft aan dat studenten de opleiding erg waarderen. De opleiding wil graag alle studenten enorm bedanken voor het invullen van de NSE en uiteraard voor deze mooie beoordeling. “Het is erg fijn om te horen dat de studenten de opleiding, maar ook de docenten zo waarderen. We werken hier als team enorm hard voor.”, aldus Savan Grolleman, docent Vastgoed en Makelaardij.