Apeldoorn

Karl Dittrich maakt kennis met opleidingen in Apeldoorn

De nieuwe voorzitter van de Raad van Toezicht, Karl Dittrich, dook gister een dag lang in het studentenleven. Bij Saxion Apeldoorn leerde hij alles over de opleidingen Integrale Veiligheidskunde en Security Management. Ook een kennismaking met een vertegenwoordiging van de Academie Bestuur, Recht en Ruimte stond op het programma.

De studenten vertelden onder andere waarom zij voor de opleiding kozen, wat de studie inhoudt en hoe het onderwijs aansluit op de actualiteit. Ook was er aandacht voor de nieuwe gezamenlijke propedeuse van de twee opleidingen, internationalisering en het curriculum. Academiedirecteur Stephanie ter Borg lichtte tevens trots de samenwerking tussen Integrale Veiligheidskunde, Security Management en de Politieacademie toe.

Apeldoorn Studenten.jpg