Workshops Lego tijdens Business Festival
Corporate

Workshops Lego tijdens Business Festival

Leestijd Minuten

Het is een groot probleem voor veel bedrijven: angst voor verandering en in vaste patronen blijven hangen. Hierdoor presteren mensen niet optimaal. Maar hoe kun je dat veranderen? Simpel, door aan de slag te gaan met Lego!

De Saxion Parttime School en het Saxion Business Point staan donderdag op het Business Festival en vertellen alles over organisatieontwikkeling en cultuurverandering, bijvoorbeeld door workshops Lego.

Wil jij ook alles uit jouw medewerkers halen? Zoek ons dan op. We luisteren graag naar jouw goede idee en gaan graag samenwerkingen aan. Saxion heeft altijd een smart solution voor jouw vraagstuk!

Business

Business Festival

Op 18 oktober staan tijdens het Business Festival de beste experts en topondernemers voor je klaar. Ze delen hun kennis en geheimen over de kunst van het groeien. In één dag ben je weer up-to-date. Je hoort de laatste inzichten op het gebied van groei, strategie, marketing, team, technologie en duurzaamheid. Geef je ondernemersvaardigheden een boost, krijg een-op-een advies voor je eigen bedrijf en ontmoet bovendien veel andere ambitieuze ondernemers.