Studenten bakken voor het goede doel

Studenten bakken voor het goede doel

Leestijd Minuten

De Academie Mens en Maatschappij (AMM) is aan het bakken geslagen voor het goede doel. Vanaf maandag 10 december worden in Enschede alle zelfgemaakte taarten, koekjes en cakes verkocht in de pantry’s van Haanstra en Elderink linker- en rechtervleugel.

Studenten, medewerkers en andere belangstellenden zijn uitgenodigd om wat lekkers te komen proeven met een kopje koffie of thee. Hiervoor vragen de keukenprinsen –en prinsessen een donatie voor een goed doel naar keuze. Het bedrag mag in de kerstboom gehangen worden op het SAMMplein.

Donderdag 20 december worden de opbrengst en het doel bekendgemaakt tijdens de kerstbijeenkomst bij Paddy’s.