Doe mee aan de Cleantech Battle 2019

Doe mee aan de Cleantech Battle 2019

Leestijd Minuten

Ben jij een student MBO, HBO of WO uit Oost-Nederland en heb je meegewerkt aan een vraagstuk op het gebied van schone technologie? En verdient jouw project een podium? Schrijf je dan in voor de Cleantech Battle 2019. Meedoen is eenvoudig: je hoeft alleen het verslag in te sturen van je duurzaamheidsvraagstuk, of het nu gaat om een onderzoeksrapport, eindexamen, stagerapport of studieopdracht. Zo ding je mee naar de hoofdprijs van € 3.000,- en ondersteuning bij de volgende stap in je carrière.

Behoort jouw project straks tot de 10 beste inzendingen? Dan mag je je idee pitchen tijdens de Cleantech Battle op donderdag 6 juni 2019 in de Broodfabriek in Zutphen. De winnaar ontvangt een geldbedrag van 3 duizend euro. Behalve deze hoofdprijs liggen er bedragen van € 2.000 en € 1.000 klaar voor de nummers 2 en 3. Maar dat niet alleen: het Cleantech Center ondersteunt je met expertise en advies en brengt studenten die verder willen in de Cleantech sector in contact met ondernemers en mogelijke financiers.

De Cleantech Battle staat open voor studenten van alle opleidingsniveaus. Want bij het Cleantech Center vinden we dat iedereen bij kan dragen aan duurzame ontwikkeling. Van idee tot praktische uitwerking, van eerste verkenning tot werkend prototype, van efficiëntieberekening tot uitgewerkt businessplan.

Meer informatie en inschrijven: www.cleantechcenter.nl/cleantech-battle-2019

De Cleantech Battle is een initiatief van het Cleantech Center en wordt mede mogelijk gemaakt door de Cleantech Regio.