Hotel Management-student Ellen vlogt vanuit Sydney
Studentenleven

Hotel Management-student Ellen vlogt vanuit Sydney

Leestijd Minuten

Het afgelopen half jaar hebben we mogen genieten van de blogs van Daphne over haar stage in New York. Het komende half jaar zal Ellen Verschuuren ons in haar vlogs meenemen naar Sydney.

Ellen is tweedejaars student aan de opleiding Hotel Management en ze loopt stage bij hostel Base Backpackers in Sydney. Hier vlogt ze over het dagelijks leven Down Under en neemt ze ons via onze Instagram Stories af en toe mee naar speciale plekken en evenementen.

Benieuwd naar haar ervaringen en verhalen? Volg ons dan op Facebook en Instagram en abonneer je op haar YouTube-kanaal.

Ook jouw (buitenland) avonturen met de wereld delen?

Heb je zelf een toffe (afstudeer)stage en lijkt het jou ook wel wat om daarover te bloggen of te vloggen voor Saxion.nl? Of denk je dat het interessant is om een keer onze Instagram Stories over te nemen? Laat het ons dan even weten door te mailen naar nieuws@saxion.nl of stuur ons een DM via Instagram ⬇️