Valentijnsdag bij Saxion 😍

Valentijnsdag bij Saxion 😍

Thomas Busschers
Thomas Busschers Leestijd Minuten

Heb jij wel eens een blauwtje gelopen? Wij vroegen dat én meer deze Valentijnsdag.

Thomas Busschers

Razende reporter binnen Saxion - creatief met video en geluid. Vind je camerajournalist Thomas niet achter de lens, dan staat 'ie wel voor een groot publiek muziek te draaien!

Peter Kellenaers

Op het strand ergens onder een palmboom? Geen gekke locatie om je video’s te produceren. Dat is dan ook camerajournalist Peter Kellenaers zijn favoriete werkplek als hij niet op kantoor zit. Naast video’s produceren voor Saxion doet hij dit ook als freelancer. In de toekomst zul je hem vast nog wel eens tegen komen als je op vakantie bent.