Moon - bron: indebuurt Deventer

Saxion-student Moon winnares Zakenvrouw Stedendriehoek 2019

Leestijd Minuten

Moon Kuijper, student Interior Design and Styling (Jan des Bouvrie Academie) en afstudeerder bij het Saxion Centrum voor Ondernemerschap, heeft vorige week de verkiezing Zakenvrouw Stedendriehoek 2019 in de categorie ‘Creative Brain’ gewonnen.

Moon, nog maar 21 jaar, heeft twee bedrijven: MOON en MOKA. MOON richt zich op het gebied van interieur design en MOKA richt zich op haar andere creatieve ingevingen, zoals vormgeving van websites.

De verkiezing Zakenvrouw Stedendriehoek werd voor het derde jaar gehouden. Na de anonieme nominaties volgde een stemronde van het publiek en boog een vakjury zich over de genomineerden in de vijf categorieën.

Saxion Ondernemers Award

Moon doet mee aan de Saxion Ondernemers Award. De wedstrijd is bedoeld voor alle ondernemende studenten van Saxion. In drie rondes werken de deelnemers toe naar de feestelijke finale op woensdag 5 juni. Vandaag wordt bekend of Moon ook door is naar de tweede ronde.

Coaching

Ben jij net als Moon studentondernemer en wil jij ook graag coaching van een echte ondernemer? Neem dan contact op met Gerben Derks, business coach bij het Saxion Centrum voor Ondernemerschap (06-82242525, g.j.derks@saxion.nl)

Bron foto: indebuurtDeventer

Header Ondernemersaward 2019.jpg

Kom naar de finale op woensdag 5 juni in het Wilminktheater in Enschede

Woensdagavond 5 juni staat het Wilminktheater in Enschede in het teken van de Saxion Ondernemers Award 2019. Tien finalisten strijden tijdens deze jubileumeditie om de titel: 'Saxions Ondernemer van het jaar 2019'. Benieuwd welke finalist er vandoor gaat met het prijzenpakket t.w.v. €10.000? Kom naar de finale en maak het live mee! Meld je snel aan via saxion.nl/ondernemersaward.