Foto diplomering 5 juli 2019.jpg
Deeltijd Organisatie

Diplomering: eerste lichting studieroute Technology & Innovation

Leestijd Minuten

Maar liefst 19 studenten van de Master Health Care & Social Work ontvingen hun diploma. Ze gaan vanaf nu met de titel Master of Arts door het leven.

Tijdens de feestelijke bijeenkomst kwamen prachtige onderzoeken langs waarin mooie aanbevelingen staan voor de praktijk van zorg en welzijn. De studenten hebben hun onderzoeken gepresenteerd aan docenten, collega’s, familie en vrienden en zijn tijdens de officiële diplomering persoonlijk toegesproken door hun eerste meesterproefbegeleider.

Om twee redenen was deze diplomering extra bijzonder: de eerste studenten van de Technology & Innovation route  van de master hebben hun diploma gekregen en afstudeerder Ruben Veltman heeft zijn diploma cum laude behaald.