kirsty.jpg

Kristy McGovern winnares Saxion Top Talent student Award

Een Internationaal Honours Programma ontwerpen? Kristy McGovern, student International Resource Management doet het gewoon! Nouja, gewoon… Zo gewoon is dat natuurlijk niet! Sterker nog: ze ontving hiervoor de Saxion Top Talent student Award 2018.

Binnen het Top Talent programma nam Kristy het initiatief om een internationaal Honours Programma te ontwerpen. Dat doet ze niet alleen.

Het gaat om het samen creëren; zowel door studenten als door docenten. Zo geeft ze leren echt betekenis.

Over Kristy

Kristy werkt keihard aan het realiseren van dit gemeenschappelijke doel van alle Top Talent betrokkenen, door leren echt betekenis te geven. Ze doet dat onder meer door het initiatief te nemen een internationaal Honours Programma te ontwerpen, daar anderen bij te betrekken en hen te inspireren. Dat is meer dan kennisontwikkeling. Het gaat immers om het samen creëren;  zowel  door studenten als door docenten. Kortom, Kristy is een echte Top Talent student!

Meer informatie

Wil je meer weten over Saxion Top Talent? Neem dan een kijkje op deze pagina of neem contact op met je studieloopbaanbegeleider.