Sportmarketing-studenten halen €20.000 op voor goede doel
In het kader van het vak Real Experience hebben tweedejaars studenten van de opleiding Sportmarketing in totaal €20.228,- opgehaald door sportevenementen te organiseren voor goede doelen. Vrijdagmiddag werd er in Deventer symbolisch een cheque overhandigd.
Deze cheque werd in ontvangst genomen door Marlies van Eunen van Stichting ALS. Liefst €15.000,- ging namelijk naar deze stichting, die zich inzet voor onderzoek naar de spierziekte ALS. Voor dit goede doel werd door de verschillende groepen studenten een obstakelrun, een schaatstocht, een wielertocht en een voetbaltoernooi georganiseerd.
De Sportmarketing-studenten organiseerden bovendien een hardloopwedstrijd voor Stichting Hartekind, een sport- en spelmiddag voor Fonds Gehandicaptensport, het voetbaltoernooi 24 uur tegen Alzheimer voor Alzheimer Nederland en een beachsoccertoernooi voor het Ronald McDonald Kinderfonds.