a5433fa0-5375-44cc-9085-ee118aa6a3cd 2.jpg

Sportmarketing-studenten halen €20.000 op voor goede doel

In het kader van het vak Real Experience hebben tweedejaars studenten van de opleiding Sportmarketing in totaal €20.228,- opgehaald door sportevenementen te organiseren voor goede doelen. Vrijdagmiddag werd er in Deventer symbolisch een cheque overhandigd.

Deze cheque werd in ontvangst genomen door Marlies van Eunen van Stichting ALS. Liefst €15.000,- ging namelijk naar deze stichting, die zich inzet voor onderzoek naar de spierziekte ALS. Voor dit goede doel werd door de verschillende groepen studenten een obstakelrun, een schaatstocht, een wielertocht en een voetbaltoernooi georganiseerd.

De Sportmarketing-studenten organiseerden bovendien een hardloopwedstrijd voor Stichting Hartekind, een sport- en spelmiddag voor Fonds Gehandicaptensport, het voetbaltoernooi 24 uur tegen Alzheimer voor Alzheimer Nederland en een beachsoccertoernooi voor het Ronald McDonald Kinderfonds.

Tom Wassink

Met een journalistieke én een marketingachtergrond is Tom Wassink als online redacteur bij de Dienst Marketing en Communicatie altijd op zoek naar een verhaal. In zijn vrije tijd houdt hij zich, zowel binnen als buiten de lijnen, vooral bezig met sport en dan in het bijzonder met voetbal.