Podium in studentenkamers - Stukafest Enschede 2020 (Toma Tudor)
Studentenleven

Stukafest Enschede 2020: een terugblik in foto's

Leestijd Minuten

Elk jaar worden tig huiskamers of slaapkamers van studentenhuizen in Enschede omgetoverd tot een podium voor talent. Stukafest Enschede 2020 vond gisteravond ook weer plaats en het was een feestje. Proef de sfeer via onderstaande foto's. Ben jij volgend jaar ook van de partij?

Een band die optreedt onder een hoogslaper, een geïmproviseerde achterwand van bierkratten. In het theater en de concertzaal kom je het niet tegen, maar wel tijdens Stukafest. Het is een landelijk initiatief dat ook jaarlijks in Enschedese studentenhuizen en studentenkamers neerstrijkt.

Foto's: Toma Tudor