Novel-T Innovate & Accelerate
Ondernemerschap

Startende student-ondernemer? Doe mee met de START Bootcamp!

Hi student-ondernemer - Novel-T is op zoek naar jou! Heb jij een innovatief businessplan en ben je klaar om te starten? Of wil je kennismaken met ondernemerschap? Doe dan mee aan de START Bootcamp!

Tijdens de START Bootcamp krijg je de basisinzichten om jouw innovatieve idee om te zetten in een bedrijf. Je krijgt toegang tot een deel van hun kennis, hulpmiddelen en tools, die al gebruikt zijn om meer dan 2000 startups en spin-offs op te bouwen.

Je ontdekt of je geïnspireerd raakt om een ondernemer te worden of een innovatief bedrijf op te bouwen. In vier uur tijd leer je alles van experts rondom belangrijke elementen als het businessmodel, juridische zaken, financiën en pitchen.

De volgende Bootcamp is op 20 januari 2021, je kan je nu weer aanmelden tot de deadline op 15 januari 2021. Ga voor meer informatie naar www.novelt.com/start.