Mis het niet! Het webinar ‘Hoe houd ik mijn studenten bij de les?’

Mis het niet! Het webinar voor Saxion ‘Hoe houd ik mijn studenten bij de les?’ met radio DJ Bert Kranenbarg van NPO Radio 5. Je herkent het misschien wel: Je geeft voor een grote groep online college maar je kunt niemand in de ogen kijken. Je stelt vragen maar je krijgt weinig respons. Je vertelt je verhaal maar ziet niet of het overkomt. Je hebt het gevoel dat je tekort schiet. Het is echt lastig om hier goed mee om te gaan en je enthousiasme en motivatie te behouden.

Bert Kranenbarg van NPO Radio 5 gaat je hierbij helpen. Als radio DJ en maker van podcasts heeft Bert jarenlange ervaring in het activeren van mensen op afstand. Hij kan je als geen ander meenemen in hoe hij dat aanpakt.

Ben je daar ook nieuwsgierig naar? Meld je dan aan voor het webinar en stel je vraag! Bert gaat graag met je in gesprek.

Het webinar vindt plaats op donderdag 18 juni om 14:00 uur. Door je aan te melden ontvang je een link voor deelname in Teams.

Meld je aan!

Maaike Koller.jpg

Maaike Koller

TLC - Learning Designer, Project TIOS

Cecille Plomp Saxion 14727.jpg

Cecille Plomp

TLC - Media Adviseur - Expertise: Onderwijsvideo’s en podcasts.