Afbeelding van een jongen die lachend in de camera kijkt.

Bezoek de online open dagen in februari

Leestijd Minuten

Weet jij al wat je wilt gaan studeren? Of heb je nog geen enkel idee? Saxion biedt een divers online programma tijdens de online open dagen van vrijdag 5 februari en zaterdag 6 februari.

Volg de interactieve livestreams met docenten en studenten van onze opleidingen, ontdek de beste tips & tricks voor het maken van een studiekeuze en sluit je aan bij de virtuele rondleiding door onze gebouwen.

Speciale voorlichting voor ouders

Ben jij een ouder of verzorger en wil je meer weten over studiekeuze of hoe je je kind het beste op weg kunt helpen tijdens online open dagen? Bekijk eens onze pagina met gouden tips voor ouders en verzorgers. Meer weten en meedoen met de livestream? Meld je via www.saxion.nl/opendagen aan voor de oudervoorlichting!

Aanmelden voor de online open dagen

Wil je meer informatie of wil je jezelf direct aanmelden? Kijk dan op www.saxion.nl/opendagen!

Check ook:

Klaar voor een slimme wereld? Jij bepaalt de toekomst!

Kom naar de open dag