Smart Ondernemerschap

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

1, 2, 3, 4

Het moduul Smart FM Entrepreneurship vormt het FM-specifieke semestermoduul in hoofdfase 1 en bestaat uit vier toetsen, twee per kwartiel. De toetsen beslaan het gehele spectrum van het FM-werkveld, waarbij de student aan de hand van een grote diversiteit aan praktijkmateriaal kennis maakt met dit toekomstige werkveld. De invloed van duurzaamheid en technologische ontwikkelingen op FM komen specifiek aan bod, evenals de vereiste communicatieve vaardigheden.

Competenties

• HBS 12. Vrije competentie

Leerdoelen

De student leert wat het betekent om als facility professional op tactisch niveau  binnen een organisatie te functioneren. Hij onderzoekt, analyseert en adviseert. De student leert hierbij samen te werken en te onderhandelen met medestudenten, docenten en werkveld. Tevens weet de student zijn bevindingen op een aantrekkelijke wijze te presenteren, zowel mondeling als schriftelijk.

Werkvorm