Young Professional Semester

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

1, 2, 3, 4

Tijdens het Young Professional Semester is een student gedurende een semester bezig met een beroepsproduct voor een externe opdrachtgever. De student gaat op zoek naar een manier om een antwoord op de vraag van de opdrachtgever te krijgen, waarbij hij/zij rekening houdt met allerlei stakeholders. Het antwoord wordt uitgewerkt in een beroepsproduct. Deze kan verschillende vormen hebben en is afhankelijk van de vraag van het werkveld. Dit geeft de student ruimte voor creativiteit en innovatie.

Competenties

• HBS 1. Innovatie
  • HBS 10. Hospitality Performance
  • HBS 2. Onderzoek
  • HBS 3. Beleid en Besluit
  • HBS 6. Financieel management
  • HBS 9. Communicatie

Leerdoelen

Tijdens het werken aan het beroepsproduct is de student (deels) werkzaam in de praktijk. Het professioneel functioneren is onderdeel van de opdracht. Tenslotte laat de student tijdens een eindgesprek zien dat hij/zij kritisch kan reflecteren op de beroepspraktijk en op zijn/haar eigen professionele ontwikkeling.

Werkvorm