Persoonlijke & Professionele Ontwikkeling IPO 1

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

1, 2, 3, 4

De module Persoonlijke en Professionele Ontwikkeling 1 maakt deel uit van de leerlijn Persoonlijke en Professionele Ontwikkeling, welke doorloopt voor de leerjaren 1 t/m 4, om gedurende de gehele studie d.m.v. studieloopbaan activiteiten persoonlijke ontwikkeling te bevorderen en te leren professioneel en projectmatig te werken.

Horizontale samenhang; Alle studieloopbaan activiteiten in combinatie met de zelfreflectie op ontwikkelde beroepscompetenties en loopbaancompetenties zijn erop gericht dat de student zich oriƫnteert op de studie, studievoortgang en de beroepssituatie. Afhankelijk daarvan wordt o.a. in gesprekken met de studieloopbaanbegeleider bepaalt wat de student wil leren en welke acties nodig zijn tijdens de studie.

Verticale samenhang; Recent doorlopen modulen leveren informatie op in hoeverre men de IPO competenties en de  loopbaancompetenties beheerst, dit is vervolgens het uitgangspunt van waaruit doelen aangaande de studievoortgang worden geformuleerd.

Daarnaast leveren alle modulen het materiaal waarmee men zich in de studie en het beroepenveld kan oriƫnteren. (idem voor kw2-3-4)

Competenties

• LED competentie

Inzet, aanwezigheid, samenwerking, pro-activiteit.
Zelfreflectie gericht op beroepsvaardigheden, leervaardigheden, en zelfregie.

Werkvorm