2.4 Creatieve marketingconcepten: Productie

  • Code

    L.25988

  • Studiebelastingsuren

    140

  • Taal

    nl-NL

  • Kwartiel van uitvoering

    4

In week 1 van kwartiel 4 ga je je marcomplan en concept optimaliseren en in week 2 ga je het definitieve middelenplan vaststellen. Vervolgens ga je aan de gang met het uitwerken van die middelen. Je realiseert in deze fase als groep een campagne brandbook en minimaal acht verschillende campagnemiddelen. 

Competenties

  • CB - Kerntaak 1: conceptcreatie
  • CB - Kerntaak 2: mediaproductie
  • CB - Kerntaak 3: marketing
  • CB - Kerntaak 5: management en ondernemersschap

Leerdoelen

De student kan een mediaconcept ontwikkelen en de kwaliteit en de totstandkoming ervan evalueren. 

De student kan marketing(principes) inzetten t.b.v. mediaproducten, -diensten en -concepten. 

Werkvorm