- Code
L.15890
- Studiebelastingsuren
840
- Taal
nl-NL
- Kwartiel van uitvoering
3, 4, 1, 2
Je studeert af met door jou ontwikkelde mediaproducten of -diensten. Deze kun je gaan ontwikkelen voor een organisatie (‘regulier afstuderen’), of met een portfolio gebaseerd op reeds opgedane ervaringen in de beroepspraktijk (‘afstuderen op portfolio’). Hiermee laat je zien dat je als gekwalificeerd beroepsbeoefenaar de arbeidsmarkt kunt betreden.
Het doel van afstuderen is aantonen dat je beschikt over het beoogde eindniveau van de opleiding, gemeten aan de hand van de zes kerntaken van Creative Business:
Creëren van mediaconcepten.
Produceren van mediaproducten en –diensten.
Marketing van mediaconcepten, -producten en –diensten.
Onderzoeken.
Management en Ondernemerschap.
Reflectieve en Flexibele professional.
De kerntaken 4 en 5 worden op eindniveau getoetst bij Smart Solutions. Dat je de overige vier kerntaken op het beoogde eindniveau beheerst laat je zien tijdens je afstuderen.
Competenties
- CB - Kerntaak 1: conceptcreatie
- CB - Kerntaak 2: mediaproductie
- CB - Kerntaak 3: marketing
- CB - Kerntaak 6: professionele ontwikkeling
Leerdoelen
Je kunt een probleemstelling formuleren op basis van een (interactie-)vraagstuk van de betrokken partijen, met een bijpassende doelstelling die voorziet in de behoefte van de doelgroep
Je kunt economisch aantrekkelijke (media)concepten creëren
Je kunt relevante tussenstappen zetten en benodigde deelproducten creëren om (media)concepten uit te werken in (media)producten en -diensten
Je kunt een oplossing(srichting) bieden voor een vraagstuk met (media)producten en -diensten die voldoen aan de professionele normen van het werkveld
Je kunt de media-oplossing(en) testen en/of evalueren bij de doelgroep en/of experts
Je kunt de waarde van de (media)producten en -diensten overtuigend overbrengen
Je kunt reflecteren op het ontwerpproces, je rol daarin en op je eigen positie in het werkveld
Werkvorm
Code | Naam |
---|---|
XT | Extern |
T.37853 | 4: Afstudeeropdracht |