2.3 Creatieve marketingconcepten: Trends & Werkveld

  • Code

    L.25975

  • Studiebelastingsuren

    140

  • Taal

    nl-NL

  • Kwartiel van uitvoering

    3

In deze module van de specialisatie Creatieve Marketingconcepten draait het om kennismaken en in contact komen met het werkveld. Als marketeer kun je straks bij heel veel verschillende organisaties aan de slag, omdat bij heel veel bedrijven wel ‘iets’ aan marketingcommunicatie wordt gedaan. Bovendien liggen er ook veel mogelijkheden bij (online) marketing- of reclamebureaus. Door de inzet van gastdocenten en een projectweek (Artica Battle) krijg je een beeld van (een deel van) dit toekomstige werkveld. Je krijgt inzicht in de verschillende richtingen die je op kunt, ontdekt wat jou wel en niet aanspreekt en vooral ook wat er van jou als aankomend professional wordt verwacht. Dit komt je zeker van pas bij de oriëntatie op je stageperiode.

Competenties

  • CB - Kerntaak 1: conceptcreatie
  • CB - Kerntaak 6: professionele ontwikkeling

Leerdoelen

Je kunt een beeld construeren van je toekomstige werkveld 

Je kunt trends uit je toekomstige werkveld in kaart brengen 

Je kunt persoonlijke leerdoelen formuleren die leiden tot de je toekomstige werkveld 
 

Werkvorm