2.4 Creatieve marketingconcepten: Oplevering

  • Code

    L.25989

  • Studiebelastingsuren

    140

  • Taal

    nl-NL

  • Kwartiel van uitvoering

    4

In de module Oplevering gaat het om de verantwoording van de middelen, een uitvoeringsplan voor de Twentsche Foodhal en de pitch van je campagne.

Competenties

  • CB - Kerntaak 1: conceptcreatie
  • CB - Kerntaak 2: mediaproductie
  • CB - Kerntaak 3: marketing
  • CB - Kerntaak 5: management en ondernemersschap

Leerdoelen

De student kan marketing(principes) inzetten t.b.v. mediaproducten, -diensten en -concepten. 

De student kan reflecteren op de (financiĆ«le) haalbaarheid van de productie van mediamiddelen of de uitvoering van diensten.  

De student maakt gebruik van de principes van leidinggeven en/of management (bv projectmanagement, adviesvaardigheden, besluitvorming, coƶrdineren, delegeren, organiseren, etc.) 

Werkvorm