- Code
L.25693
- Studiebelastingsuren
140
- Taal
nl-NL
- Kwartiel van uitvoering
1
Als afgestuurde Creative Business student moet je in staat zijn om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling en bijstelling van het marketingbeleid van een onderneming.
Daarvoor moet je als Creative Business student in staat zijn het brede scala van externe factoren zo in kaart te brengen dat deze gegevens gebruikt kunnen worden voor het nemen van beslissingen over de marketingactiviteiten.
In deze module worden kennis en inzicht vereist van de Creative Business Professional en een theoretische basis. De focus in de module ligt op ondernemen, netwerkeconomie, op bedrijfsvraagstukken en bedrijfsprocessen, op management, op commercieel verantwoorde oplossingen (kostenbewustzijn).
Daarvoor moet je als Creative Business student in staat zijn het brede scala van externe factoren zo in kaart te brengen dat deze gegevens gebruikt kunnen worden voor het nemen van beslissingen over de marketingactiviteiten.
In deze module worden kennis en inzicht vereist van de Creative Business Professional en een theoretische basis. De focus in de module ligt op ondernemen, netwerkeconomie, op bedrijfsvraagstukken en bedrijfsprocessen, op management, op commercieel verantwoorde oplossingen (kostenbewustzijn).
Competenties
- CB - Kerntaak 5: management en ondernemersschap
- CB - Kerntaak 6: professionele ontwikkeling
Leerdoelen
Je kunt in het Engels presenteren en converseren volgens culturele conventies
Je kunt in het Engels doel- en doelgroepgericht corresponderen volgens genre-eisen
Je kunt Engelstalige vakliteratuur lezen en interpreteren
Je kunt nieuwe en gangbare verdien- en businessmodellen herkennen en beargumenteerd inzetten
Je kunt juridische aspecten van een onderneming herkennen en in context plaatsen
Je kunt principes van ondernemerschap herkennen en de inzet ervan interpreteren
Werkvorm
Code | Naam |
---|---|
T.51514 | 2.1 Business for creatives |
HC | Hoorcollege |
WC | Werkcollege |