• Code

T.54430

• Aantal ECTS credits

5

De hbo-professional ontwerpt op basis van een relevant, complex vraagstuk in de beroepscontext een onderzoeksplan.
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

1.    Je formuleert een heldere en concrete probleemstel-ling voor een relevant, complex vraagstuk in de beroepscontext op basis van een grondig uitge-voerde probleemanalyse.
2.    Je formuleert een heldere en concrete doelstelling die inhoudelijk logisch aansluit op de door jou geformuleerde probleemstelling.
3.    Je formuleert een centrale vraagstelling en deelvragen die inhoudelijk logisch aansluiten op de door jou geformuleerde probleem- en doelstelling.
4.    Je construeert, beschrijft en verantwoordt een theoretisch kader dat passend is bij het relevante, complexe vraagstuk in de beroepscontext.
5.    Je construeert en beschrijft een concreet en in de praktijk uitvoerbaar onderzoeksontwerp, waarmee een relevant antwoord op alle deelvragen gevonden kan worden.