• Code

T.54818

• Aantal ECTS credits

5

De hbo-professional analyseert en rapporteert over de relevantie van migratiebeleid en -recht voor de eigen beroepspraktijk.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1.    Je analyseert de relevantie van het vreemdelingenbeleid voor de eigen beroepspraktijk.
2.    Je analyseert ontwikkelingen in het migratierecht en rapporteert over de consequenties van die ontwikkelingen voor de eigen beroepspraktijk.
3.    Je inventariseert de belangrijkste rechtsbegrippen, juridische actoren en rechtsorden in het migratierecht en wijst aan de eigen praktijk ontleende casuïstiek aan.
4.    Je legt relevante verbanden tussen migratierecht en sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen of aspecten van de economie zoals de arbeidsmarkt en formuleert hier gefundeerde juridische en/of theoretische opvattingen over.