• Code

5

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je inventariseert op methodische wijze gegevens die relevant zijn voor een Integrale analyse overeenkomstig de voorgeschreven gedragscode van het NVVK, waarin alle factoren meegewogen worden met betrekking tot het komen tot een voorlopige conclusie.
  2. Je begeleidt de cliënt bij het zo zelfstandig mogelijk aanpakken van sociaal - juridische problemen met oog voor financiële zelfredzaamheid op de lange termijn.
  3. Je adviseert de cliënt over welke (on)mogelijkheden er zijn tot een minnelijke en wettelijke schuldsaneringsregeling en stelt een schuldregelingsplan op.