• Code

T.54083

• Aantal ECTS credits

3

De HBO-ICT professional implementeert zelfstandig de door hem ontwikkelde oplossingen voor een relevant, complexe vraagstuk in de beroepscontext óf maakt aanzet tot implementatie van de oplossingen, en adviseert de relevante stakeholders over bruikbaarheid van de implementatie en de vervolgstappen.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert een relevant en complex vraagstuk voor een organisatie uit het beroepenveld.

2. Je werkt je complexe vraagstuk onderzoeksmatig verder uit.

3. Je verantwoordt de kwaliteit van de gekozen aanpak, de verwerking van de gegevens en van de conclusies.

4. Je vertaalt de opgestelde conclusies naar implementeerbare maatregelen voor de organisatie en adviseert de verschillende stakeholders over de bruikbaarheid van de implementatie en de vervolgstappen.

5. Je reflecteert op je eigen professionele ontwikkeling om te sturen op veranderingen/ vernieuwingen in relatie tot de context van collega-professionals, een team, afdeling, organisatie, branche of maatschappij.

6. Je toont je een gelijkwaardige gesprekspartner met collega-professionals over het onderzoek, de resultaten en de aanbevelingen vanuit de brede integratieve reflectie.