• Code

T.48876

• Aantal ECTS credits

5

De hbo-professional draagt bij aan verandertrajecten vanuit een onderzoekende en ondernemende houding, stelt projectplannen op, legt deze voor aan stakeholders ter akkoord en reflecteert op zijn professionaliteit.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je oriĆ«nteert je op de innovatie van een cultuur- en/of organisatorisch vraagstuk  op je werkplek door belanghebbenden te betrekken, waarbij je de relevantie van het vraagstuk belicht vanuit de nieuwste ontwikkelingen binnen het vakgebied.
  2. Je verkent methodisch een vraagstuk en bakent het vraagstuk af als project in overleg met de opdrachtgever.
  3. Je stelt op methodische wijze een projectplan op waarin je alle relevante onderdelen in een duidelijke samenhang beschrijft.
  4. Je voorziet je projectplan van een kostenbatenoverzicht met de bijbehorende berekeningen, aannames en een risicoanalyse en formuleert een onderbouwde prognose.
  5. Je presenteert op interactieve wijze je ontworpen projectplan aan de opdrachtgever en belanghebbenden.
  6. Je reflecteert op methodische wijze op je ondernemende houding