• Code

T.54091

• Aantal ECTS credits

3

De ORM professional ontwikkelt zelfstandig oplossingen voor relevante, complexe, vraagstukken in een MKB-organisatie en adviseert  de MKB-organisatie op welke wijze deze geïmplementeerd kan worden of implementeert deze oplossingen zelf. Dat kan ook ten aanzien van het starten van een eigen bedrijf.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert een relevant en complex vraagstuk bij je opdrachtgever.
2. Je voert zelfstandig een onderzoek omtrent jouw vraagstuk uit.
3. Je adviseert je opdrachtgever op gebied van het door jou onderzochte vraagstuk, waarbij je je baseert op jouw onderzoek.
4. Je reflecteert op je eigen professionele ontwikkeling om te sturen op vernieuwingen in relatie tot de context van collega-professionals, een team, afdeling, organisatie, branche of maatschappij.
5. Je toont je een gelijkwaardige gesprekspartner met collega-professionals over het onderzoek en het bijbehorend advies vanuit de bredere integratieve reflectie.