• Code

    T.50715

  • Aantal ECTS credits

    5

De SBRM-professional stemt zijn marketingactiviteiten af op de gedragingen van de klant, van oriëntatie tot aankoop.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

  1. Je identificeert voor de organisatie de relevantie van alle – binnen het kader van de vastgestelde informatiebehoefte – trends en ontwikkelingen en vertaalt deze ontwikkelingen naar kansen en bedreigingen.
  2. Je analyseert de formule en de positionering (het merk) van de organisatie en geeft aan hoe het merk zich kan ontwikkelen.
  3. Je voert een doelgroepanalyse uit van de organisatie en stelt persona’s op.
  4. Je analyseert de customer journey van een specifieke klantgroep van de organisatie op basis van touchpoints en geeft advies over de inzet van concrete middelen om de customer journey te optimaliseren.
  5. Je analyseert de omnichannelstrategie van de organisatie en adviseert hoe zij aan de hand van de “Customer Journey” tot de gewenste omnichannelstrategie komt.