• Code

T.50464

• Aantal ECTS credits

3

De BE-professional kan voor een organisatie zowel vanuit een intrinsieke als een extrinsieke impuls een bijdrage leveren aan de (her)inrichting van het besturings-, beheersings- en verantwoordingssysteem van de organisatie.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1.    Je analyseert een relevant en complex bedrijfseconomisch vraagstuk voor een instelling of organisatie uit het beroepenveld
2.    Je beschrijft de relevante actoren en actoren in de interne en externe bedrijfsomgeving die invloed hebben op de instelling/organisatie en/of het bedrijfseconomisch vraagstuk.
3.    Je stelt op basis van zelfstandig uitgevoerde analyses conclusies op.
4.    Je vertaalt de opgestelde conclusies naar een bedrijfseconomische advies of een verbeterplan.
5.    Je reflecteert op je eigen professionele ontwikkeling om te sturen op vernieuwingen in relatie tot de context van collega-professionals, een team, afdeling, organisatie, branche of maatschappij.
6.    Je toont je een gelijkwaardige gesprekspartner met collega-professionals over het onderzoek, de resultaten, de aanbevelingen vanuit de bredere integratieve reflectie.