• Code

nl-NL

• Kwartiel van uitvoering

1

Studenten komen in de werkomgeving op bepaalde momenten in aanraking met een situatie waarin Engels de voertaal is. In deze leereenheid zal stapsgewijs worden geleerd hoe je een gesprek in het Engels voert, waarbij de invalshoek van een financiële omgeving wordt gehanteerd. Niet alleen is er aandacht voor (de angst voor) het spreken in het Engels, maar wordt ook gekeken naar een goede opbouw van een zakelijk gesprek. Tevens zal aandacht worden besteed aan interculturele verschillen, waarbij met name de Nederlandse cultuur centraal staat (hoe voeren ‘wij Nederlanders’ over het algemeen een gespek en hoe komt dit over op andere culturen?).

Competenties

• SFIB AC6 Zichzelf ontwikkelen
  • SFIB BE6 Sociale en Communicatieve vaardigheden
  • SFIB FTA: Professioneel vakmanschap