• Code

Zie Blackboard
Toetsvorm Schriftelijk/Written/Klausur (S)

Toetscriteria

1. De student kan ten behoeve van het opstellen van een aangifte inkomstenbelasting in concrete situaties fiscale regelgeving uitleggen.
  2. De student kan ten behoeve van het opstellen van een aangifte inkomstenbelasting in concrete situaties fiscale regelgeving toepassen.
  3. De student kan ten behoeve van het opstellen van een aangifte inkomstenbelasting in concrete situaties fiscale regelgeving evalueren/analyseren.
  4. De student kan ten behoeve van de advisering met betrekking tot de inkomstenbelasting in concrete situaties fiscale regelgeving uitleggen.
  5. De student kan ten behoeve van de advisering met betrekking tot de inkomstenbelasting in concrete situaties fiscale regelgeving toepassen.
  6. De student kan ten behoeve van de advisering met betrekking tot de inkomstenbelasting in concrete situaties fiscale regelgeving evalueren/analyseren.