• Code

T.54803

• Aantal ECTS credits

5

Op basis van een situatiebeschrijving en een klantvraag dient er een fiscaal-juridisch advies te worden geformuleerd. Dit advies wordt toegelicht tijdens een assessment. Dan dienen ook gemaakte keuzes te worden verantwoord. Bovendien moet blijken of het advies kan worden bijgesteld ingeval van gewijzigde omstandigheden.
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

• De student kan, ter voorbereiding op de beantwoording van de hulpvraag, de relevante feiten, mogelijke alternatieven en de relevante wet- en regelgeving aan elkaar verbinden.
  • De student beantwoordt de hulpvraag door eventuele alternatieven tegen elkaar af te wegen en het optimale scenario in fiscaal-juridische zin toe te lichten.
  • De student treedt op als fiscaal adviseur en licht het adviesrapport toe tijdens een adviesgesprek.