• Code

T.55075

• Aantal ECTS credits

Zie deeltoetsen.

Toetsvorm N.v.t./Not applicable/Nicht anwendbar (N)

Toetscriteria

1. De student kan vanuit een bedrijfssituatie de activiteiten afleiden en de daarbij benodigde productiemiddelen en kan een openingsbalans opstellen.
  2. De student kan juiste financiele overzichten (winst&verliesrekening, cashflow en balansen) opstellen
  3. De student kan de aard van de posten correct onderscheiden (balans en/of W&V rekening en/of Kasstroomoverzicht; kosten, opbrengsten, baten, uitgaven) en correcte financiƫle overzichten ten behoeve van de investeringsselectie opstellen.
  4. De student kan investeringsselectiemethoden (TVP, GBR, NCW) toepassen en kan de uitkomsten hiervan interpreteren.
  5. De student kan een scenarioanalyse ontleden en kan belangrijke aspecten herkennen en toepassen
  6. De student kan de risico's en kosten van verschillende financieringsvormen vaststellen en kan beargumenteert een geschikte financieringsvorm toepassen op een casus
  7. De student kan belangrijke aspecten van het werkkapitaal herkennen en toepassen op een casus.
  8. Schrijfopdracht
  9. Student kan overtuigend presenteren in korte teksten en mondelinge presentaties.