• Code

Zie Blackboard

Toetsvorm Schriftelijk/Written/Klausur (S)

Toetscriteria

1. De student kan aan de hand van een casus vaststellen of er sprake is van een bron van inkomen. Hierbij worden de eisen, afkomstig uit de jurisprudentie, getoetst.
  2. De student kan aan de hand van een casus vaststellen of er sprake is van resultaat uit overige werkzaamheden of Box 3.
  3. De student kan aan de hand van een casus de belastbare inkomsten uit eigen woning berekenen.
  4. De student kan berekenen of er recht bestaat op de aftrek wegens uitgaven voor inkomensvoorzieningen.
  5. De student kan aan de hand van een casus vaststellen wat de hoogte is van het inkomen uit aanmerkelijk belang.
  6. De student kan aan de hand van een casus vaststellen wat de hoogte is van het gebruikelijk loon.
  7. De student kan aan de hand van een casus vaststellen of er sprake is van box 3 heffing, en zo ja, wat de hoogte is van het belastbaar inkomen box 3.