• Code

T.54794

• Aantal ECTS credits

5

Studenten krijgen de opdracht om als belastinginspecteur een aangifte te controleren (en evt. om gegevens op te vragen) en/of een uitspraak op bezwaar te formuleren. Ook het nadenken over de wijze waarop fiscale risico’s kunnen worden voorkomen kan tot de taak behoren.
Toetsvorm Mondeling/Oral/Mündlich (M)

Toetscriteria

• De student kan ten behoeve van de uitvoering van een fiscale controleopdracht, de onderliggende fiscale aandachtspunten/risico's signaleren.
  • De student kan de voor het uitvoeren van de fiscale controle benodigde gegevens verzamelen.
  • De student onderzoekt of de fiscale wet- en regelgeving door de IB-ondernemer op de juiste wijze wordt nageleefd door feiten en omstandigheden en fiscale wet- en regelgeving aan elkaar te verbinden.