• Code

Zie Blackboard
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

1. De student toont theoretische kennis van en inzicht in de opzet en werking van strategische planning en hoe de omgeving de organisatie kan beïnvloeden.
  2. De student toont theoretische kennis van en inzicht in vraagstukken omtrent organisatiestructuur (arbeidsverdeling, coördinatie en communicatie/overleg) en kunt aangeven hoe deze het functioneren van een organisatie kunnen beïnvloeden.
  3. De student toont theoretische kennis van en inzicht in de opzet en werking van (primaire, secundaire, bestuurlijke) processen en systemen in de organisatie t.b.v. het uitvoeren van activiteiten.
  4. De student toont theoretische kennis van en inzicht in de wijze waarop organisatieleden (individueel dan wel in teams) en organisatieleiding (op diverse hiërarchische niveaus) functioneren.
  5. De student toont praktische kennis van en inzicht in opzet en werking van organisaties ten aanzien van aspecten als: *strategische planning en hoe de omgeving de organisatie kan beïnvloeden. *processen en systemen t.b.v. activiteiten *organisatiestructuur (arbeidsverdeling, coördinatie/overleg en communicatie) *organisatieleden en organisatieleiding