• Code

Zie Blackboard
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

1. Het kHunnen beoordelen van de fiscale paragrafen van een bestaand AO-handboek.
    Het verbeteren van de fiscale paragrafen van een bestaand AO-handboek.
  2. De student signaleert aan de hand van een casus fiscale risico's en komt met beheersingsmaatregelen.
  3. Het kunnen toepassen van het COSO-model bij een organisatie.
  4. a. Het kunnen bepalen van de typologie in verschillende cases met nadruk op dienstverlenende organisaties.
    b. Het kunnen beschrijven van de AO-rsico's in de betreffende casus
    c. Het kunnen benoemen van interne beheersingsmaatregelen bij genoemde AO-risico's.
  5. Het kunnen benoemen van specifieke IT-risico’s en opstellen van beveiligingsmaatregelen.
  6. De student weet de kenmerkende verschillen tussen Horizontaal Toezicht binnen het MKB segment en het segment Grote Ondernemingen.
  7. De student kent het onderscheid tussen een branche convenant en een individueel convenant.
  8. De student kan aangeven welke stappen moeten worden gezet om tot het Horizontaal Toezicht traject te komen en kent de basisvoorwaarden waaraan moet worden voldaan