• Code

T.51767

• Aantal ECTS credits

5

Binnen Trends en werkveld gaan jullie je verdiepen in het werk en werkveld waar veel van jullie later terecht zullen komen. Met Trends gaan jullie in een reeks van werkcolleges aan de slag met zowel techniek als het productieproces van idee tot oplevering. Binnen Werkveld gaan jullie het werkveld bezoeken en halen we het werkveld naar ons toe. Bedrijfsbezoeken en gascolleges van mensen uit het werkveld zullen dan ook de basis zijn van dit onderdeel.
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

De student maakt een analyse van trends op het gebied van video toegespitst op de gekozen videovorm. De student past relevante trends toe in de video. De student verkent en verdiept zich in het toekomstige
werkveld. De student omschrijft drie leerdoelen die van toepassing zijn op zijn of haar toekomstige stage.