• Code

    T.50592

  • Aantal ECTS credits

    3

Als conceptontwikkelaars in de dop is het de kunst om ideeën om te kunnen zetten tot concepten die uitvoerbaar zijn en vervolgens verkocht kunnen worden. Soms wordt er een vraag geformuleerd vanuit de opdrachtgever, andere keren komt de motivatie vanuit jezelf en zoek je naar mogelijkheden in de markt. Dat laatste gaan we dit kwartiel ondervinden. Jullie gaan een tv-hit onwikkelen De beste pitches maken kans om met ons mee te gaan naar Hilversum en daar hun concept voor te leggen aan professionele tv-makers.
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

- Verbindt gekozen organisatie met goed beredeneerd standpunt aan doelgroep.  
- Creëert een goed onderbouwde doelgroep.
- Presenteert uitingen die de gedefinieerde doelgroep kunnen activeren en binden. 
- Presenteert een samenhangend en creatief campagneconcept op prof. wijze. 
- Maakt onderbouwde keuzes voor online campagne passend bij influencer.
Elk toetscriterium weegt voor 20% mee.