- Code
T.37853
- Aantal ECTS credits
3
Het doel van afstuderen is aantonen dat je beschikt over het beoogde eindniveau van de opleiding, gemeten aan de hand van de zes kerntaken van Creative Business:
- Creëren van mediaconcepten.
- Produceren van mediaproducten en –diensten.
- Marketing van mediaconcepten, -producten en –diensten.
- Onderzoeken.
- Management en Ondernemerschap.
- Reflectieve en Flexibele professional.
De kerntaken 4 en 5 worden op eindniveau getoetst bij Smart Solutions. Dat je de overige vier kerntaken op het beoogde eindniveau beheerst laat je zien tijdens je afstuderen.
Toetsvorm | Assessment (AS) |
---|
Toetscriteria
Leerdoel a - VRAAGSTUK - de student formuleert de probleemstelling op basis van het (interactie)vraagstuk van de betrokken partijen en een doelstelling die voorziet in de behoefte van de doelgroep. Leerdoel b - IDEEËN EN OPLOSSINGSRICHTINGEN - De student creëert en ontwikkelt economisch aantrekkelijke (media)concepten. Leerdoel c1 - UITZOEKEN EN ONDERBOUWEN - De student neemt relevante tussenstappen en creëert benodigde deelproducten om (media)concepten uit te werken in (media)producten en -diensten. Leerdoel c2 - EINDPRODUCTEN EN -DIENSTEN - de opgeleverde (media)producten en diensten bieden een oplossing(srichting) voor het vraagstuk en voldoen aan de professionele normen zoals geldend in het werkveld. Leerdoel d - de student evalueert en/of test de gekozen media-oplossing(en), bij de doelgroep en/of experts. Leerdoel e - OVERTUIGEN - de student brengt de waarde van de (media)producten en -diensten overtuigend over. Leerdoel f - REFLECTEREN - De student reflecteert op zijn rol in het ontwerpproces, het eindproduct en zijn eigen positie binnen het werkveld. Klik voor meer opties