• Code

    T.37853

  • Aantal ECTS credits

    3

Je studeert af met door jou ontwikkelde mediaproducten of  -diensten. Deze kun je gaan ontwikkelen voor een organisatie (‘regulier afstuderen’), of met een portfolio gebaseerd op reeds opgedane ervaringen in de beroepspraktijk (‘afstuderen op portfolio’). Hiermee laat je zien dat je als gekwalificeerd beroepsbeoefenaar de arbeidsmarkt kunt betreden. 
Het doel van afstuderen is aantonen dat je beschikt over het beoogde eindniveau van de opleiding, gemeten aan de hand van de zes kerntaken van Creative Business: 
- Creëren van mediaconcepten. 
- Produceren van mediaproducten en –diensten. 
- Marketing van mediaconcepten, -producten en –diensten. 
- Onderzoeken. 
- Management en Ondernemerschap. 
- Reflectieve en Flexibele professional. 
De kerntaken 4 en 5 worden op eindniveau getoetst bij Smart Solutions. Dat je de overige vier kerntaken op het beoogde eindniveau beheerst laat je zien tijdens je afstuderen. 
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

Leerdoel a - VRAAGSTUK - de student formuleert de probleemstelling op basis van het (interactie)vraagstuk van de betrokken partijen en een doelstelling die voorziet in de behoefte van de doelgroep. Leerdoel b - IDEEËN EN OPLOSSINGSRICHTINGEN - De student creëert en ontwikkelt economisch aantrekkelijke (media)concepten. Leerdoel c1 - UITZOEKEN EN ONDERBOUWEN - De student neemt relevante tussenstappen en creëert benodigde deelproducten om (media)concepten uit te werken in (media)producten en -diensten. Leerdoel c2 - EINDPRODUCTEN EN -DIENSTEN - de opgeleverde (media)producten en diensten bieden een oplossing(srichting) voor het vraagstuk en voldoen aan de professionele normen zoals geldend in het werkveld. Leerdoel d - de student evalueert en/of test de gekozen media-oplossing(en), bij de doelgroep en/of experts. Leerdoel e - OVERTUIGEN - de student brengt de waarde van de (media)producten en -diensten overtuigend over.  Leerdoel f - REFLECTEREN - De student reflecteert op zijn rol in het ontwerpproces, het eindproduct en zijn eigen positie binnen het werkveld. Klik voor meer opties