• Code

    T.51570

  • Aantal ECTS credits

    5

In 1.2 heb je in het project Tijdreis kennisgemaakt met voorlichting. In dit project ga je een stap verder; je gaat werken voor een opdrachtgever uit het publieke domein. Om je doelgroep goed te leren kennen heb je in het eerste jaar en afgelopen kwartiel doelgroeponderzoek gedaan met behulp van deskresearch. In dit project vul je je deskresearch naar een doelgroep aan met fieldresearch. Je leert hoe je een goede enquête moet maken, hoe je de enquête moet uitzetten en hoe je de resultaten kunt analyseren.
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

De mate waarin de enquêtevragen goed geformuleerd zijn en logisch aansluiten bij het onderzoeksdoel. De mate waarin de conclusies voortvloeien uit de resultaten en handvatten geven voor de ontwikkeling van de campagne. De mate waarin de kernboodschap en het creatief concept passen bij de doelgroep en activeren tot een gedragsverandering.  De mate waarin de vormgeving van de campagnemiddelen passend is bij de doelstelling en de doelgroep. De mate waarin de campagnemiddelen een consistente vormgeving kennen.