2.4 Audiovisuele media: Project 2

  • Code

    L.25971

  • Studiebelastingsuren

    140

  • Taal

    nl-NL

  • Kwartiel van uitvoering

    4

In dit kwartiel ga je aan de slag met een probleem of vraagstelling van een opdrachtgever uit de culturele sector. Hiervoor gaan je een videostrategie ontwikkelen met bijbehorende content. Deze opdracht bestaat uit twee fases:
Fase 1: Het vooronderzoek en pre-productie. Dit valt onder Project 1 T.51768
Fase 2 : Productie, post-productie en oplevering: Dit valt onder Project 2 T.51770

Competenties

  • CB - Kerntaak 1: conceptcreatie
  • CB - Kerntaak 2: mediaproductie
  • CB - Kerntaak 3: marketing
  • CB - Kerntaak 5: management en ondernemersschap

Leerdoelen

4 De student kan een mediaconcept ontwikkelen dat aansluit bij doelstelling, stakeholders en kanalen.

5 De student kan media (audio- en videomiddelen) produceren op professioneel niveau. 

6 De student kan een concept op een krachtige en visueel aantrekkelijke manier overbrengen bij de opdrachtgever

Werkvorm