• Code

T.53131

• Aantal ECTS credits

5

Binnen het vak Tools vindt de technische realisatie van een concept dat binnen R&D1 EMC in kwartiel 2.3 is ontwikkeld. Het gaat hier om het interactieve e-book / de interactieve e-pub (let op: de workshop I-Books Author heeft al binnen Trends en Werkveld plaatsgevonden), de (2D-) vormgeving en de (geanimeerde) kennisclip. Hiertoe krijg je verschillende workshops en consulten aangeboden. De inhoudelijke realisatie en de testfase van het product vinden plaats binnen R&D 2 (EMC) in kwartiel 4.
Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

Beoordelingscriterium: De student beheerst de relevante software (iBooks Author en/of InDesign en/of After Effects en/of Illustrator - afhankelijk van opdracht, inhoud en gebruikscontext). De student ontwikkelt op basis van een concept, met behulp van relevante softwarepakketten, een functioneel educatief product. Beoordelingscriterium: De student realiseert de beoogde communicatieve/educatieve doelstellingen met grafische stijl en techniek.