• Code

T.51771

• Aantal ECTS credits

5

In de module Research & Development leer je hoe je gestructureerd tot een oplossing van een audiovisueel vraagstuk kunt komen.Welke theorie bestaat er allemaal om in te verdiepen? Welke methodes zijn er om tot een onderbouwde conclusie op je vraagstuk te komen? Bij R&D leer je om een goed onderbouwd concept te creƫren waar je de opdrachtgever mee kan overtuigen. In de hoorcolleges krijg je generieke onderzoekkennis aangereikt, waarbij we in de werkcolleges dieper ingaan op theorie en methodes die bekend zijn binnen het audiovisuele spectrum.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

- De student ontwikkelt een professioneel audiovisueel concept dat aansluit bij de doelgroep en de markt.
- De student brengt de technische en financiƫle haalbaarheid van het concept in kaart.
- De student zet het audiovisueel-concept om naar een audiovisueel-product op professioneel