• Code

T.54982

• Aantal ECTS credits

3

In de eerste studiejaren hebben we jullie klaargestoomd voor het werkveld. Nu is het tijd om gedurende vijf maanden kennis te maken met dat werkveld in de vorm van een stage. Dit jaar gaan jullie je al oriënteren op je stageperiode aan het begin van jaar drieGedurende je stage werk je aan drie stagedocumenten. Deze leveren uiteindelijk tezamen één cijfer op:
Stageverslag (cijfer);
Portfolio (telt mee bij enkele beoordelingscriteria van je verslag);
Bedrijfsanalyse (telt mee bij enkele beoordelingscriteria van je verslag).

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

De student formuleert onderbouwde persoonlijke doelstellingen die richting geven aan zijn/haar persoonlijke professionele ontwikkeling. De student beschrijft doorgemaakte persoonlijke ontwikkelingen met concrete voorbeeldsituaties. De student verantwoordt welke bijdrage hij/zij geleverd heeft aan de stagebiedende organisatie.
(bedrijfsbeoordeling én portfolio zijn hierbij indicatief). e student beschrijft hoe hij/zij creatief en strategisch heeft meegedacht met de organisatie waarbij dit met concrete voorbeeldsituaties wordt toegelicht.
(bedrijfsbeoordeling is hierbij indicatief ).
(weging 2).
De student beschrijft de mate waarin zelf het initiatief is genomen op basis van concrete voorbeeldsituaties.
(bedrijfsbeoordeling en bedrijfsanalyse zijn hier indicatief). De student beschrijft doorgemaakte ontwikkelingen op gebied van samenwerking en geeft daarbij concrete voorbeeldsituaties.
(bedrijfsbeoordeling is hier indicatief ). De student geeft een beschrijving van de analyse van het bedrijf en het werkveld waarin het bedrijf opereert met de daarbij behorende loopbaanperspectieven.
(bedrijfsanalyse is hier indicatief). De student reflecteert op het eigen leerproces tijdens de stage en formuleert vervolgstappen in de vorm van nieuwe persoonlijke leerdoelen om zich verder te kunnen ontwikkelen tot beginnend professional.
(weging 2).