4. Audiovisuele media: verdieping

  • Code

    L.25999

  • Studiebelastingsuren

    140

  • Taal

    nl-NL

  • Kwartiel van uitvoering

    1, 2, 3, 4

In de verdieping in het vierde jaar gaan we aan de slag met nieuwe vormen en toepassingen van video. We gaan verder kijken dan de reeds bewandelde paden op het gebied van video en creëren een nieuw videoconcept. Dit concept wordt ontwikkeld vanuit een de student omschreven probleemstelling. In de eerste weken staat iedere les een vorm van video centraal waar de studenten kennis mee maken door middel van workshops. Voorbeelden hiervan zijn 360graden video, augmented reality, projection mapping en interactieve video. Studenten worden gestimuleerd om niet te denken in technische beperkingen en daarom werkt de student het concept uit in een prototype dat de ‘opdrachtgever’ moet enthousiasmeren. 

Competenties

  • CB - Kerntaak 1: conceptcreatie
  • CB - Kerntaak 2: mediaproductie
  • CB - Kerntaak 3: marketing
  • CB - Kerntaak 5: management en ondernemersschap

Leerdoelen

Je kunt een audiovisueel concept ontwikkelen dat internationale potentie heeft

Werkvorm